Продължете към съдържанието
хотел Галакси, Чифлик - лого

ПОЛИТИКА ЗА НАСТАНЯВАНЕ И АНУЛАЦИЯ

НАСТАНЯВАНЕ
За да направите резервация в хотел „Галакси“, са необходими някои Ваши лични данни – име, адрес, телефонен номер. Предоставените от Вас данни са защитени съгласно Закона за защита на личните данни и нормативните актове, регламентиращи защитата на информация и се обработват само във връзка с осъществяването на установените изисквания на Закона за туризма. Тази информация ще бъде използвана само и единствено във връзка с Вашата резервация и няма да бъде предоставяна за други цели.
Гостите на хотел „„ГАЛАКСИ“ се настаняват след 14:00 часа. Освобождаването на стаите се извършва до 11:00 часа.
Ранното настаняване и късното напускане на стаите се извършва в зависимост от заетостта на хотела и се заплаща допълнително.
Настаняването в хотела става посредством представяне на лични документи, удостоверяващи идентичността на потребителя, направил резервацията.
Домашни любимци не се допускат на територията на хотела.
Може да заплатите нощувките и другите Ви предоставени услуги от хотел „ГАЛАКСИ“ в брой, с кредитна или дебитна карта, съгласно действащите в хотела тарифи.
Предварителната резервация на стая е безплатна. Резервации се потвърждават при плащане на аванс в размер на 50% от стойността на резервацията и постъпване на сумата по сметката на Хотелиера в срок до 7 дни преди настаняване. Останалите 50% се заплащат на рецепция при настаняване.
Гостът може да продължи пребиваването си в хотела при наличие на свободни места. Заплащането на допълнителните нощувки е съгласно тарифата на хотела.

АНУЛАЦИЯ
Всички анулации на резервации трябва да се извършват в писмен вид, изпратени на имейл: hotel.galaxy.lp@abv.bg или чрез обаждане на тел.: 0888363536.
Ако гост закъснее повече от едно денонощие, резервацията му се анулира без уведомление.
Нощувката се заплаща в пълен размер, независимо от това колко часа е останал гостът в хотела.
При предварително прекратяване на престоя си , трябва да уведомите рецепция до 14 часа в деня предхождащ прекратяването. Престоят след регламентирания за напускане час се заплаща, съгласно тарифите на хотела.
Ако откажете резервация в срок до 7 дни преди деня на пристигане, Вашата сума се възстановява напълно (ако сте използвали банков трансфер).
Анулация в последния момент се счита за такава, ако е извършена до 24 часа преди 12:00 часа в деня на пристигане.
Анулация на резервация за официални празници се приема до 14 дни преди деня на пристигане.
Компенсации за Ковид ситуация
При Възникване на Ковид ситуация след изтичане на срока за безплатна анулация по резервацията, клиентът има право да избере между една от следните опции, за което следва да информира писмено Хотелиера в срок до края на извънредната ситуация (lock down):
Да промени датите на престоя за други дати удобни за него, с възможност за настаняване в срок до 12 месеца от датата на анулацията, като усвои предплатената сума по резервацията според актуалните ценови условия на променения период.
Ако, клиентът не желае да промени датите и не желае да ползва услугата, то той дължи неустойка по резервацията в размер на 50% от стойността на резервацията, а Хотелиерът е длъжен да върне остатъка от предплатената сума в 30-дневен срок след получаване на уведомлението на Клиента за направения избор.
Хотелиерът си запазва правото на промяна в политиката за резервации и анулации, в случай на законови промени или изрични указания на държавни органи на Република България при Ковид ситуация.